چه سنگهایی برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند

خریدو فروش انواع تراورتن ، گرانیت ، سنگ نما ، مرمریت ، سنگ چینی و ...

چه سنگهایی برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند

چه سنگ هایی برای دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرد

سنگ مرمریت، از سنگهایی است که در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.  سوال بسیاری این است که برای هر بخش از ساختمان چه سنگی مناسب است؟ قبل از خرید سنگ باید در نظر داشته باشید که سنگهای ساختمانی دو نوع کاربرد دارند و برخی برای بخش های داخلی ساختمان و بعضی برای بخش های خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند.

چه سنگهایی را برای داخل ساختمان مناسب است

منظور از داخل ساختمان کف، پله، دیوار های پذیرایی، سرویس بهداشتی و دیوار آشپزخانه است. این مکان ها در معرض شرایط آب و هوایی متعدد مثل رطوبت و گرما و حرارت زیاد هستند. بنابراین سنگ هایی که در این مکان ها استفاده می شود باید در برابر جذب آب، نفوذ پذیری کمی داشته باشد. برای دکوراسیون داخلی ساختمان بیشتر از سنگ مرمریت استفاده می شود. سنگ مرمریت هم برای دکوراسیون داخلی از لحاظ هزینه به صرفه هست و هم زیبایی خاصی دارد.

سنگ مناسب کف ساختمان کدام است

برای کف و پلکان ها به دلیل این که تردد بالایی دارند نیاز هست که سنگ محکم و مقاومی در برابر سایش استفاده کرد.  سنگفرش ها باید قابلیت برش خوردن داشته باشند . سنگهایی با تخلخل که نفوذ پذیری کمی دارند و در برابر شستشو مقاومت از خود نشان می دهند. برای کف ساختمان می توان از گرانیت، سنگ مرمریت و تراورتن و ترامیت استفاده کرد ولی هیچکدام به کارایی سنگ مرمریت نیست.

سنگ های مناسب نمای بیرونی ساختمان کدامند

نمای بیرونی ساختمان، بیشترین مکانی است که از بیرون ساختمان به چشم میخورد. سنگهای مثل سنگ تراورتن بهترین سنگ ها برای نمای بیرون ساختمان است که جلوه ای بی نظیر به ساختمان خواهد داد. خرید سنگ ساختمان  برای نما  البته باید با در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی صورت پذیرد.

سنگ مناسب پوشش دیوار های داخلی ساختمان کدام است

دیوار ها یکی از اجزای اصلی تشکیل دهنده، نمای داخلی ساختمان است. به گونه ای بخشی از سازه می باشند که بار اصلی ساختمان را به زمین منتقل می کنند. و عایق صوتی، حرارتی ایجاد حریم خصوصی ، نگهداری ساختمان از سرما و گرما می باشند. دیوار های داخلی ساختمان هم برعکس دیوار های خارجی به طول عمر ساختمان، علیق بودن ساختمان و ... کمک می کند.  پوشش دیوار های داخلی عامل زیبایی ساختمان است. عمدتا برای دکوراسیون داخلی از سنگ مرمریت به خاطر زیبایی و کم هزینه بودن آن استفاده می شود. قابل شستشو بودن سنگ مرمریت از ویژگی های مهم این سنگ است که آنرا به عنوان گزینه مناسب برای دکوراسیون داخلی است.

دیوار پذیرایی

دکوراسیون پذیرایی در خانه از مهمترین پوشش هایی است که برای نما ساختمان استفاده میشود. برای پشت تلویزیون یا تی وی روم و دیوار شومینه هم سنگ های مرمریت بهترین گزینه محسوب می شوند

دیوار آشپزخانه و سرویس بهداشتی دو موقعیت مکانی است که میتوا ن در انها از سنگ استفاده کرد.

 یکی دیگر از کاربردهای مرمریت استفاده از آن در کف ساختمان میباشد. سنگ فرش های سفید، شکلاتی و مشکی جلوه ای لوکس به ساختمان ، لابی و پله ها خواهد داد.

خرید سنگ مرمریت مستقیم از کارخانه

توصیه ما برای کسانی که میخواهند سنگ مرمریت را با بهترین قیمت خریداری کنند خرید این سنگ از کارخانه است .

شماره تماس اصفهان سنگ

 09130000627-03191010627  بزرگترین مرجع خرید انواع سنگ ساختمانی و نما

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.